بچه مسجدی ها میزبان سوگواران فاطمی 
بچه مسجدی ها میزبان سوگواران فاطمی 

بچه مسجدی ها میزبان سوگواران فاطمی 

محمد مهدوی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در سطح محله هم زمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم برای پذیرایی از سوگواران فاطمی، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت ایام فاطمیه است.
شناسه خبر : 1130018 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۸

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های ایام فاطمیه، گفت: در آستانه ورود به این ایام، مسجد و محله متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) سیاه پوش شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: در فاطمیه اول به مدت سه شب مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

وی بیان کرد: قصد داریم در ایام فاطمیه دوم به مدت پنج شب مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) را برگزار کنیم.

مهدوی ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در سطح محله هم زمان با سالروز شهادت بی بی دو عالم برای پذیرایی از سوگواران فاطمی، یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این ایام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اظهار کرد: بچه مسجدی های کانون نورالرضا با محوریت دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری گروه های جهادی در حال ساخت نمایشگاه تجسمی کوچه های بنی هاشم هستند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه دستگیری از نیازمندان است و در همین راستا در آستانه یلدای فاطمی تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی شامل مایحتاج ضروری، در بین خانواده های نیازمند شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، منوجان و رودبار جنوب توزیع شد.

مهدوی ادامه داد: همچنین در این ایام، کلیپ و عکس نوشت هایی درباره شهادت حضرت زهرا (س) تولید شده و در فضای مجازی منتشر شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه هدف از اجرای این برنامه ها را، ترویج فرهنگ و معارف فاطمی برشمرد.

پایان پیام/ 586